Privacy verklaring

woensdag 6 september 2017

Drawstring bags with handles

Voor ik het ziekenhuis in ging, had ik nog een paar project tasjes geknipt en in elkaar gezet. De laatste had ik vorige week gemaakt, in een rustig tempo, zodat ik ze op de FB groep kon plaatsen.
Het is een nieuw model wat ik persoonlijk geweldig vind en zeker mijn favoriet, het zijn project tasjes met koordsluiting EN hengsels. Ze zijn ontzettend handig en makkelijk te dragen op deze manier, zowel open als gesloten. Als je de bovenkant een klein beetje naar binnen klapt, dan blijft de tas heel makkelijk open staan.

Before I had to stay in the hospital two weeks ago, I made some project bags. The last ones I made last week after I got back home, so i could post them in the FB group.
It is a new model that I realy like and they are my favorite, they are drawstring bags with handles. They are incredibly convenient and easy to carry this way, both open or closed. If you fold the top a little bit to the inside, the bag stays very easy open.
 
















Ik had ook een aantal Halloween project tasjes gemaakt. Drie voor op de FB groep ...

I also made some Halloween project bags. Three for the FB group ...

Voor de FB groep / For the FB group



en drie voor mezelf. De eerste 2 zijn gemaakt met stofjes die ik eens gekregen heb van lieve vriendinnen.

and three for myself. The first 2 are made with fabric that were given to me by some good friends.





5 opmerkingen:

Hennie Hogendoorn zei

erg leuk en handig lijkt mij

Anoniem zei

Mooi geworden zeg!Handig in gebruik, lijkt mij!

Je produktie blijft hoog!

Hoe gaat het nu met je?

Mary - Lecoeurceltique zei

That's a great selection of bags.

Carin zei

Thea, morgen weer op controle bij huisarts en donderdag bij cardioloog.

Julie zei

What a great idea, so useful and so beautiful.
{hugs} to you Carin x