Privacy verklaring

donderdag 1 juni 2017

Oh my, ... ants

Wil je een picknick houden, wordt je gestoord door een mieren aanval. Ik blijf dat stofje zo ontzettend leuk vinden en heb het al vaker in kinderquilts gebruikt. Dit moest gewoon gebruikt worden in een project tasje.

Do you have a picnic, are you being attacked by ants. This is one of my favorites fabric and I used it many times in children quilts.  I had to use it in a project bag.


Alle project tasjes met een rits hebben een dunne tussenvulling die ik machinaal door quilt. De tutorial is van Erica Arndt   (klik) en is super makkelijk te volgen.

All the project bags with zippers have a thin batting and there are quilted by machine. The tutorial is from Erica Arndt (click) and is very easy to follow.



5 opmerkingen:

Ineke zei

Zo leuk!!! Ga straks de tutorial rustig bekijken, wil er daarvan 1 maken.

Ann zei

Hoi Carin,
Je zit duidelijk in je "tasjesperiode" :-)! Ik ben ook zo'n "verzamelaar" en kan ook nooit genoeg zakken, tassen, e.d. hebben. Zelf heb ik er echter nog niet zoveel gemaakt en deze lijkt me wel leuk! Dank voor de link naar de tutorial!

Frederika zei

Wat een leukerd is het. Ga ook even de tutorial bekijken. Het tasje ziet er zo leuk uit.

Chookyblue...... zei

the ants will love that pouch at a picnic...............lol

Julie zei

Fun bag.