Privacy verklaring

donderdag 8 juni 2017

Four drawstring bags

Inmiddels heb ik voldoende tasjes voor eigen gebruik, maar op facebook heb ik al vragen gekregen of ik er ook een aantal wil maken die ik weg doe. Aangezien ik het zo leuk vind om ze te maken, ben ik daar inmiddels mee begonnen. Als ik er voldoende heb gemaakt, dan ga ik ze allemaal bij elkaar zetten en laat dat hier ook weten, mocht er iemand in geinteresseerd zijn.
Eerst een paar tasjes gemaakt met koordsluiting, aangezien niet iedereen houdt van tasjes met ritssluiting. Stel je voor dat je hem snel dicht doet en je breiwerk zit er tussen ;-)
Van rechts naar links: Aardbeienveld, Toile zwart-wit, Poeh en Teigertje, Poeh en Knorretje.

 I already have enough bags for my own use, but on facebook people were asking if I will sell some. Because I like making these bags, I have started with making them. When I think I have made enough, I'm going to put them all together and will let you know here, if anyone is interested.
First I made some drawstring bags, because not everybody like the ones with a zipper. They are afraid there knitting project will caught in the zipper ;-)
From right to left: Strawberry field, Toile black-white, Pooh and Tigger, Pooh and Piglet.



8 opmerkingen:

Carolien zei

Prachtige tasjes weer, je kunt er vast een handeltje in beginnen ;)

Truus zei

Geweldig dat je deze bags gaat maken voor een give away. De linkse weet ik wel iemand voor -onze schoondochter is dol op Winnie the Pooh.
Leuk Carin en heb je ook nog een celtische bag om weg te geven?
Succes en gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Carin zei

Truus ze zijn niet voor give away's maar ik ga ze verkopen, tegen materiaalkosten en een kleine vergoeding voor het maken.

Annie Kingma zei

Zo leuk al jou tasjes. Echt een mooi handeltje, succes
Groetnis Annie

Marilyn zei

You are on a roll with these bags.
They are all so cute.
Marilyn

Frederika zei

Superleuk, daar krijg je vast snel liefhebbers voor

cucki zei

Wow they all so pretty
Big hugs x

Julie zei

Your bags will sell very quickly, another four lovely ones.