Privacy verklaring

woensdag 14 december 2016

Winter wreath

Afgelopen week maakte ik voor mezelf een winterkrans, zodat die telkens gedurende de winter kan hangen. Ik ben van plan om hem in het voorjaar dan af te wisselen met een voorjaarskrans.

Last week I made for myself a winter wreath, so it can be hang during the winter in our living room. I'm planning to switch it for a spring wreath when spring begins.


Hij was zo goed gelukt dat ik er ook een maakte voor mijn vriendin Trees in de kleuren waar zij van houdt.

I loved it so much that I made another one for my friend Trees in the colors she loves.


Clue 2 en 3 van de Three Wishes 2 cowl van Lily Go zijn inmiddels ook gebreid.

I also knit clue 2 and 3 of the Three Wishes 2 cowl from Lily Go.


Zaterdag bracht de postbode me een mooi kerstpakketje uit Engeland.

Saturday the postman brought  me a christmas package from the UK.


Ik had de week ervoor namelijk de give away gewonnen bij Mary Jane's Tearoom (klik). Een komplete kit voor het maken van een jongen of meisjes beer. Wat een mooie verrassing !

A week before I had won a give away at Mary Jane's Tearoom (click). A complete kit to make a boy or girl bear.


Na overleg met mijn andere beren zal ik een meisje gaan breien. De beren zijn nog in overleg over de naam die ze zal krijgen !

After consultation with my other bears I'm going to knit a girl. The bears are still debating about the name she will get !



8 opmerkingen:

Marja Rijnsburger zei

De kransen zijn en blijven erg leuk.
Ben benieuwd naar je berenmeisje.
Fijne dag.
Groetjes van Marja
🐻🐻🐻

jmk zei

I like the idea of seasonal wreaths, and I love your bear debate. ;)

Truus zei

Mooie kransen heb je gemaakt en het idee om voor elk seizoen eentje te maken is leuk.
Je gewonnen berepakket is geweldig en ben heel benieuwd naar je berenmeisje.Je col wordt mooi.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Marilyn zei

Cute wreath.
This cowl will be so pretty.
The Bear kit is an awesome win!
Have fun picking a name for her.
Marilyn

conny's quilts en creaties zei

Wat een prachtige winterkransen, en wat een lief pakje heb je in de giveaway gewonnen. Zo te zien moet de beer gebreid of gehaakt worden, leuk hoor! groetjes, Conny

QUILTING IS BLISSFUL, DI zei

Oh how exciting to win one of the kits--I did try too--will have to get the pattern or kit next year--
love your cowl so far--nice knitting--
and it is always fun to get presents--
love and laughter, di

marianne zei

Lucky you met de give-away.
Jou kennende zullen we niet lang op een foto van klein berenmeisje hoeven te wachten.:-))

Julie zei

The bear kit is a lovely gift.
Lovely progress on the cowl.
Super wreaths, how lovely they must be in real life.