Privacy verklaring

maandag 10 oktober 2016

The Hitchhiker

Vorig jaar augustus kreeg ik een mooie streng wol toegestuurd van Else (klik) vanwege een onverwachte give away die ik gewonnen had. Afgelopen week wist ik ineens wat ik ermee ging doen, dus tijd om hem op te draaien tot bol.

Last year august I got a beautiful skein wool from Else (click). I had won it in her give away. Last week I suddenly knew what I wanted to do with it, so it was time to make it into a ball.


De kleuren zijn geweldig, van blauw, naar paars en groen.

The colors are amazing, from blue to purple and green.



Helaas kan ik geen informatie verstrekken omtrent de wol, want er zat geen label aan. Maar misschien weet Else nog wat informatie. Zoja, dan zal ik die hier vermelden.

Unfortually I can't give any info about the wool, because there was no label attached. But maybe Else knows more information. If so, I will write it down here.


Het patroon dat ik gebruikt heb is de Hitchhiker van Martina Behm en kan gekocht worden op Ravelry (klik) of via haar website (klik).

The pattern I used is the Hitchhiker from Martina Behm and can be bought on Ravelry (click) or through her website (click).


De streng wol was 100 gram en ik heb de sjaal gebreid op breinaald 4. De sjaal is 200 x 30 cm.

The skein was 100 gram and I used knitting needles 4. The scarf is 200 x 30 cm.



11 opmerkingen:

Else zei

Het is een schitterende shawl geworden. Als ik goed herinner is het wol van angora geit 😊

quilting Jeannet zei

Meer dan geweldig Carin, een superpatroon, en tja, wat zal ik er van zeggen, zooo snel als jij kan breien, ken ik er nog maar één....ergens in het noorden ;) je kan wel testbreier worden op Ravelry.

els zei

Prachtig!

QUILTING IS BLISSFUL, DI zei

Just beautiful--love the pattern and the color--
love and laughter, di

ria zei

Erg mooi je shawl!!!
Mooie kleur,
Groetjes Ria

Ineke zei

Wat een prachtige sjaal en de kleuren zijn geweldig!

Anoniem zei

Ik ben het helemaal eens met wat Jeannet hierboven zegt. Prachtige wol en heel mooi resultaat. Groetjes Wilma

Mary - Lecoeurceltique zei

I love the colours in your wool and the scarf is beautiful.

Truus zei

Wat een mooie sjaals brei je en zo vlug!
Heb ook nog wol liggen voor een sjaal en dit patroon vind ik erg mooi.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Marilyn zei

So pretty!
Marilyn

Julie zei

Beautiful wool colour, it knitted up so lovely