Privacy verklaring

maandag 3 oktober 2016

Pippy Rose shawl

Het garen dat ik voor de Pippy Rose sjaal gebruikt heb is 3 Cento van Lana Grossa in de kleur 004.

The yarn I used for my Pippy Rose shawl is 3 Cento from Lana Grossa, colornumber 004.

Pippy Rose  shawl - Patroon van Bij Tante Toos
3 Cento van Lana Grossa (kleur 004)
53% scheerwol,  47% acryl
Bol is 50 gr. (300 m.) Gebruikt 2 bollen
Haaknaald: 4

Het patroon heet Pippy Rose sjaal en is een kooppatroon van Bij Tante Toos (klik). Ik heb er wel een andere rand aangehaakt, een pompom rand.

The pattern is called Pippy Rose shawl and this pattern is for sale at Bij Tante Toos (click). The pattern is in Dutch. I did change the edge, I made a pompom edge.


Voor deze sjaal heb ik 2 bollen gebruikt en hij is gehaakt met naald 4. De sjaal is 140 x 65 cm.

For this shawl I used 2 balls and I used a hook 4. The shawl is 140 x 65 cm.



9 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Wat een pláátje weer Carin

Truus zei

Mooi Carin!
Zonnige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Marilyn zei

This is so pretty.
I just love the colors.
Congrats on another beautiful finish.
Marilyn

Julie zei

Oh my.....this is stunning, well done

Chookyblue...... zei

Gorgeous...... Love the pattern and colours....

jolanda zei

Wat zit hier een leuke rand aan! Heb je die pompoms dan eerst zelf gemaakt en er vervolgens aangehaakt?

Mary - Lecoeurceltique zei

Another great shawl. I love it.

Karen - Quilts...etc. zei

Love your shawl.

jmk zei

I love the bobbley edging. :D