Privacy verklaring

donderdag 16 januari 2014

Raccoon Cabin

Het is altijd weer leuk om met een nieuwe serie te beginnen en dat was ook dit keer weer het geval. Voor Raccoon Cabin uit de Frosty Forest serie van Country Cottage Needleworks heb ik alle kleuren aangehouden zoals op het patroon aangeven, op 1 na. 
Ik heb DMC 420 veranderd in DMC 3828 zodat de strepen op de cabin iets beter zichtbaar waren. Op de linkerboom zie je bovenaan de blauwe vogel button.

Its always so nice to start a new series. For Raccoon Cabin from the Frosty Forest series from Country Cottage Needleworks I used the threads as charted, except 1. I changed DMC 420 into DMC 3828 so the stripes on the cabin showed better up. On the left top tree you see the blue bird button.


De volgende van een nieuwe serie ligt alweer te wachten. Little House Needleworks gaat van start met de Calendar Girls (kalender meisjes).

The next of a new series is already waiting. Little House Needleworks starts with the Calendar Girls.


Ik krijg regelmatig emails met de vraag waar ik mijn patronen bestel. Ik bestel elke maand bij Anita Little stitches (klik). Hou er wel rekening mee dat ze een minimum bestel bedrag heeft van 20 dollar (zonder verzendkosten) per bestelling.

I get sometimes questions about where I order my patterns. I always orderd each month by Anita Little Stitches (click). Keep in mind that there is a $20 minimum purchase per order.

27 opmerkingen:

Erna zei

Wat een leuke projectjes weer hè Carin, jij bent weer een jaartje lekker bezig.
Liefs
Erna x

Judith zei

Petje af hoor, wat ben jij toch altijd in de weer! Fijne dag vandaag en bedankt voor de tip

Teresa zei

hello, very nice this model, adorable

Marguerite zei

Weer zo'n leuk borduurtje.

Dear Jo zei

Laat ik nou een zwak hebben voor wasberen :-))))) Hij is weer helemaal schattig. Je hebt de gang goed te pakken en het wordt allemaal weer helemaal leuk.
Groetjes, Jolanda

Ann zei

Ik ben ook in de verleiding om beide reeksen te bestellen! Jij hebt in ieder geval al een mooi begin gemaakt!
'k Wens je alvast een fijn weekend!
Groetjes,
Ann

P.S.: Ik zie dat de Nora Roberts verslaving heeft toegeslagen ;-)

quilting Jeannet zei

Het is weer een mooie serie Carin en leuk elke maand zo,n borduurtje. Ik bewonder je ijver.

Verona zei

Mooi gemaakt Carin. Ik heb mijn schaapjes van Lhn bijna af en kan ook met de nieuwe serie's beginnen.
Groetjes Verona

Lida zei

Wat een enig huisje is het geworden en die dametjes worden natuurlijk ook weer zo leuk! Groetjes
Lida

Birgitte aka Bietje zei

Wat een schatje is die racoon toch. Als je niet beter wist zou je hem zo gaan knuffelen. Ik houd erg van de stijl van Little House Needleworks, maar heb er nog nooit iets van gemaakt. Bedankt voor de link, ik ga er zo even een kijkje nemen.

Ageeth Dorsman zei

Wat geweldig leuk weer, deze series! Je hebt er al prachtige werkjes van gemaakt. Bedankt voor de link naar die winkel; ik heb al even zitten kijken op haar website, em dat is leuk (ik ga nu sparen voor zo'n super-Dovo-schaartje).
Veel plezier met je borduurwerkjes en groetjes van Ageeth

Marilyn zei

So cute!
I love how you find pictures that relate to the project.
Can't wait to see your Calender Girls.
Also, thank you for translating your messages on your blog.
I appreciate it.
Marilyn

Anoniem zei

Hallo Carin, zie dat je met leuke patronen bezig bent. Wist je dat je deze ook als maandpakketjes kunt bestellen bij de handwerkboetiek.nl? Ik nodig je uit ook daar eens een kijkje te nemen. Annemiek heeft een hele geweldige winkel in Roden (Drente) maar je kunt ook via haar site alles bestellen. Groetjes, Coby

Mii Stitch zei

The racoon finish is so sweet!!! Have fun with your next project. This ladies collection is so so tempting :)

Anoniem zei

Heb het afgelopen jaar de schaapjes gemaakt van LHN.De calendergirls zijn ook zo leuk net als je raccoon.
Bij de Handwerk Boetiek in Roden heb ik de serie van de schaapjes besteld en daar hoef je niet voor een minimum bedrag bestellen en wordt prima verzorgd.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Barb zei

The cabin is lovely Carin, I too have ordered the Calendar girls on autoship any day now the first one should arrive. Hope Bowy is well ,Michael of course and Brumhilda.

Berna zei

Prachtige borduurwerken Carin.
Ben ook in de ban van het borduren geraakt. Quilten staat even op een laag pitje.

AnitaS zei

Wat is deze ook weer leuk. Eerst maar eens mijn huisjes afmaken.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

weer zo'n schattig huisjes-project :-) !!.. veel borduurplezier !

Carin zei

Coby ik weet dat de handwerkboetiek ze ook heeft, maar die leverd ze later omdat zij ze ook eerst vanuit Amerika moeten bestellen.
Omdat ik elke maand de nieuwste van LHN en CCN koop en ik ze graag direct geleverd wil hebben, bestel ik ze daarom vanuit Amerika. Ook door de hoeveelheid aan patronen bespaard me dat best wat euro's elke maand ;-)
Maar ik koop ook vaak gewoon patronen in Nederland hoor, zodat ik ook de Nederlandse winkels ondersteun ;-)

Carin zei

Truus ik kom elke maand gemakkelijk aan dat minimum bedrag omdat ik altijd de nieuwste van LHN en CCN bestel. Voordeel voor mij is dat ik ze dan meteen gepost krijg als ze op de markt komen en de prijs ligt lager, zelfs met verzendkosten.
Kwam ik niet aan dit bedrag elke maand dan zou ik ze ook gewoon hier kopen. Ik doe dit wel met veel andere patronen zoals van Linda Myers die ik hier in Nederland koop.

Guusje, zei

Wat een leuk huisje, ben er helemaal weg van en het kalenderpoppetje ook al zo'n schatje.

Petites xxx et Cie zei

Lovely stitching!
Bisxxx

Elisa zei

Wat een super leuk project

jolanda zei

Wat staat het mooi op die bruine stof. Ik hoop maar dat het net zo mooi staat op de grijze stof die ik ervoor besteld heb... kan niet wachten tot ik er ook aan kan beginnen.
De calendar girls zijn ook schattig!
Het minimum bedrag is zelfs $ 25 waar je voor moet bestellen en aan dat bedrag kom ik niet dus moest ik het maar ergens anders bestellen.
Veel plezier met borduren!

Julie zei

Two wonderful projects, the little racoon is so cute.

Carol zei

Aww...such a cute finish! And I look forward to seeing your calendar girls all stitched up, Carin!